Tuesday, February 14, 2012

Dah lama sgt rasenye aku tak upload resepi2 di Dapur Tatati ni..selain dr malas dn sebok ( xlah sesebok mane pun..) aku rase tak banyak dn x menarik sgt lah masakan yg dah aku buat utk dipertontonkan..Well insyaAllah jika ade yg rase2 nk dikongsikan akan aku upload ye..sabarrr..
Sekarang ni aku tgh sebok menjaga anak kedua ku Iera yg sedang dlm pantang melahirkan anak keduanya ( perempuan juga) . Masak utk dia (menu berpantang) dn mandikan baby tu..yes cucu ku..Asyieqa puteri Muhsina.. Ketika mereka berada disini aku sgt happy dn xkesunyian..dgn gelagat si keletah cucu sulongku Afriena. Walaupun begitu aku tau bila tamat tempoh berpantangnya nanti..tinggal lah aku keseorangan semula dirumah ini disiang hari..huhuhu..sedih! Apepun aku bersyukur..dn dah biase dgn hidup begini..

No comments:

Post a Comment